نشست «مناسب‌سازی مبلمان شهری جهت استفاده افراد دارای معلولیت» در ستاد سمن ها شهر تهران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی ستاد سمن های شهر تهران، همزمان با روز معلولین و در آستانه هفته داوطلب نشست «مناسب‌سازی مبلمان شهری جهت استفاده افراد دارای معلولیت» در ستاد سمن ها شهر تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور جعفر شربیانی و سید احمد علوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران و حمدیرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار شد، مناسب سازی مبلمان و معابر شهری از زبان تشکل های این حوزه برگزار شد.
شرکت کنندگان در این نشست که مدیران عامل و دبیران بیش از ۵۰ تشکل با موضوع فعالیت مناسب سازی، افراد دارای معلولیت، بیماران خاص، نابینایان و کم بینایان و ناشنوایان برگزار شد کلیه حاضرین نکات و نظرات و تجربیات خود را صمیمانه مسئولین مدیریت شهری در میان گذاشتند.
شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست از توجه شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران نسبت به موضوع مناسب سازی و مقایسه پیشرفت این موضوع در این دو سال نسبت به ادوار سابق گفت.
صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در این نشست گزارش کاملی از روند اجرای برنامه ها و پروژه ها و آمار و وضعیت مناسب سازی معابر و مبلمان شهری توسط شهرداری تهران را ارائه و وعده پیگیری مطالبات تشکل ها را داد.
سید احمد علوی رئیس ستاد سمن های شهر تهران نیز از بازگشت ستاد سمن های شهر تهران به مسیر واقعی خود یعنی تسهیلگری برای تعامل و مشارکت تشکل های مردمی با مدیریت شهری گفت و برگزاری این سلسله نشست های مشترک تشکل ها و مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر در موارد مورد توجه مردم و تشکل ها مانند مناسب سازی را در این راستا خواند.
سلسله نشست های عصرانه تشکل های مردمی و مسئولین شهری از مدت ها قبل در ستاد سمن های شهر تهران در موضوعات مختلف آغاز و قرار است در موضوعات مورد توجه تشکل ها و مردم با مسئولین متناظر شهری ادامه یابد.

منبع: ستاد سمن های شهر تهران

اشتراک‌ها: