مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی عصر روز نهم اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش رسانه سمن ها به نقل از خبرگزاری مهر، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ظهر شنبه، ۲۵ فروردین در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در این جشنواره آقای گنجی یکی از خیرین بنام مدرسه‌ساز که برای خراسان جنوبی در این زمینه افتخار‌آفرین بودند از کشور آلمان حضور خواهند داشت.

 موسوی‌نژاد گفت: در این جشنواره از ۳۱ نفر از خیرین مدرسه‌ساز که در سال گذشته پروژه‌هایشان به اتمام رسیده است تجلیل و قدردانی خواهد شد.

 وی بیان کرد: میزان موالید در بازه نیمه دوم سال ۹۵ و نیمه اول سال ۹۶ تعداد ۱۷ هزار و ۸۹۸ نفر بوده است که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شاهد ثبت نام ۱۹ هزار و ۲۸۲ دانش آموز پایه اول بودیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: میزان موالید در نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ تعداد ۱۶ هزار و ۸۱۰ نفر بوده است لذا در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ انتظار ثبت نام ۱۸ هزار و ۸۵ نفر پایه اول را داریم.

 وی افزود: ورودی نیروی انسانی به آموزش و پرورش سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ در بخش آموزشی هزار و ۴۳ نفر خواهد بود که ۱۶۸ نفر از افراد متعهد به خدمت (فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان) و ۸۷۵ نفر نیز از محل ماده ۲۸ است.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در مهر ۱۴۰۳ خروجی از آموزش و پرورش استان سه هزار و ۲۳۲ نفر است در حالی که ورودی ما در همه بخش‌ها (آموزشی، تربیتی، مشاور و …) تنها هزار و ۴۸۰ نفر خواهد بود.

موسوی نژاد اظهارکرد: نقل و انتقال نیروی انسانی به گونه‌ای باشد که در منطقه‌ای مازاد و در نقطه‌ای کسری نیرو نداشته باشیم. از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین تعداد ۴۲ هزار و ۷۲۳ نفر در قالب هشت هزار و ۴۹۳ خانواده اسکان داشتند. بیشترین آمار پذیرش مربوط به شهرستان طبس و بعد فردوس بوده است.

اشتراک‌ها: