سرپرست بیمارستان بقیه‌ الله الاعظم (عج) در دیلم گفت: یک خیّر حوزه سلامت یک دستگاه الکترولیت آنالایزر به قیمت صد میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به این بیمارستان اهدا کرد.

 به گزارش رسانه سمن ها به نقل از روابط عمومی بیمارستان بقیه‌ الله‌ الاعظم (عج) دیلم، اشکان لیراوی؛ سرپرست بیمارستان بقیه‌ الله‌ الاعظم (عج) در شهرستان دیلم واقع در استان بوشهر ضمن تقدیر از نیت خیرخواهانه خانواده زنده‌یاد مرحوم طیبی در تأمین دستگاه الکترولیت آنالایزر گفت: فرهنگ‌سازی و جلب اعتماد و مشارکت خیرین در سلامت شهرستان و تشویق و ترویج رویکرد رفع موانع موجود و بسترسازی شرایط مناسب خدمت‌رسانی به مردم شهرستان در حوزه سلامت، لازم و ضروری است.

 لیراوی تصریح کرد: از تلاش‌های بی‌دریغ مجید منصوری؛ مسئول آزمایشگاه بیمارستان بقیه‌ الله الاعظم (عج) دیلم در جهت بسترسازی کمک خیرین در حوزه سلامت این شهرستان تقدیر می‌کنم. بدون شک این کار خِیر، ماندگار خواهد بود و امیدواریم که خیرین شهرستان که این مرکز درمانی را مورد لطف همیشگی خود قرار می‌دهند، باز هم راهشان ادامه‌دار باشد. اینجانب از طرف تمامی کادر این مرکز درمانی از تلاش‌های خیرین در حوزه سلامت این شهرستان قدردانی می‌کنم.

اشتراک‌ها: