مدیران مؤسسات خیریه دارای مجوز تأسیس و فعالیت در زمینه مراقبت از کودکان و نوجوانان در صورتی که در بخش اهداف اساسنامه مؤسسه، مراقبت خانواده‌محور از کودکان و نوجوانان ثبت شده باشد می‌توانند از بهزیستی مجوز فعالیت مؤسسه مراقبت خانواده‌محور را در خواست کنند.

 به گزارش رسانه سمن ها به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی، همه ما می‌دانیم که بهترین راه رسیدن به رشد و بالندگی کودکان برخورداری از امنیت و محبت در کانون گرم خانواده است. کودکان مقیم در مراکز بهزیستی نیاز به دست‌هایی ایمن و مهربان دارند. به همین منظور اداره‌کل بهزیستی استان هرمزگان در نظر دارد در راستای تأسیس مؤسسه خانواده‌محور مجوز صادر کند.

 مؤسسه خانواده‌محور، مؤسسه‌ای است که طبق ماده ۳۶ قانون با مجوز سازمان تأسیس و مدیریت و نظارت بر نگهداری و مراقبت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست تا فاصله زمانی بازپیوند به خانواده زیستی را در خانواده‌ها به عهده بگیرد.

 مدیران مؤسسات خیریه دارای مجوز تأسیس و فعالیت در زمینه مراقبت از کودکان و نوجوانان در صورتی که در بخش اهداف اساسنامه مؤسسه، مراقبت خانواده‌محور از کودکان و نوجوانان ثبت شده باشد، می‌توانند از بهزیستی مجوز فعالیت مؤسسه مراقبت خانواده‌محور را درخواست نمایند.

 متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۱۳۰۵۳ تماس بگیرند یا به اداره کل بهزیستی واقع در خیابان آیت‌الله غفاری، جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت امور اجتماعی مراجعه کنند.

اشتراک‌ها: