رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز این استان در خردادماه سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

 به گزارش رسانه سمن ها به نقل از اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، مجتبی ملااحمدی؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در روز سوم خردادماه سال‌ جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین خبر داد و گفت: در این زمینه ماهیت کلی برگزاری جشنواره، تکریم کامل خیرین است.

 وی افزود: فلسفه برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است اینکه در خلل این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شود.

 رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ادامه داد: جشنواره قبلی و تعهد بیش از هزار و ۵۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده، انتظارات را از اصفهان بالا برده است که این جشنواره در مقایسه با سنوات قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

 ملااحمدی بیان کرد: برای انعکاس این جشنواره باید از ظرفیت صدا و سیما نهایت بهره‌برداری و استفاده انجام شود تا فرهنگ کار خِیر گسترش یابد. نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.

 وی خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان مدارس خَیرساز که به واسطه حضور در این فضاهای آموزشی امروز دارای موقعیت مناسبی هستند باید معرفی شوند تا ارزش کار خیر در جامعه نهادینه شود. همچنین باید از ظرفیت دانش‌آموزی استان اصفهان در گسترش فرهنگ خِیر و نیک‌اندیشی استفاده شود تا شاهد تداوم این فرهنگ با ارزش در میان نسل‌های آینده نیز باشیم.

 براساس این گزارش، ناصر فتحی؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: جشنواره بیست‌وششم از ستاد اجرایی تشکیل شده است و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

 وی افزود: نوسازی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش در حال تعامل برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه هستند و در این زمینه، مجمع در حال انجام امور برای اجرای برنامه هستند. وظیفه ما اجرای مطلوب جشنواره خیرین در جهت تکریم آن‌ها است؛ چراکه این انسان‌های بزرگ بدون هیچ چشم‌داشتی مال خود را فدا کرده‌اند.

اشتراک‌ها: