فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری اعلام شد.

به گزارش رسانه سمن ها، نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با موضوع نیکوکاری در جامعه ایرانی و با همت مرکز فرهنگ نیکوکاری خیر ماندگار ( وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء) تابستان ۱۴۰۳ برگزار می شود.

موضوعاتی همچون وقف ، فرهنگ اهدای عضو، تکریم سالمندان، کمک به بیماران خاص ، حفظ محیط زیست و حیات وحش ، فعالیت های داوطلبانه، اردو های جهادی ، حمایت از کودکان کار ، حمایت از زنان سرپرست خانوار، فقر زدایی ، کارآفرینی اجتماعی ، خیرین مدرسه ساز ، توانمند افزایی افراد دارای معلولیت و مدیریت بحران آب ، از جمله مصادیقی هستند که عموم هنرمندان، عکاسان و علاقمندان می‌توانند با ثبت تصویر آن در قاب هنرمندانه خود، در این جشنواره شرکت کنند.

نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری در سه بخش مستند ، عکاسی هنری معاصر و بخش ویژه برگزار می شود. در بخش مستند بر سه مولفه عینیت گرایی، واقع گرایی و برون گرایی تاکید شده است . در بخش عکاسی هنری معاصر ، تولید تصویر مفهومی ( کانسپچوال آرت ) با رویکرد عکاسی مستند یا رویکرد های تولیدی از قبیل عکاسی دست کاری شده، عکاسی کارگردانی شده ، کالاژ، فتومونتاژ و هوش مصنوعی مدنظر است و در بخش ویژه، جهان از نگاه افراد  دارای معلولیت با موضوع آزاد، تصویر می شود.

زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ، اردیبهشت الی مرداد ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است.

 

 

 

اشتراک‌ها: