مسوولان سازمان محیط زیست، فرماندهی انتظامی، هلال‌احمر و پلیس راهور فراجا در پیام های جداگانه ، ضمن تبریک سال نو ، بر اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بر مبنای شعار سال  جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کردند.

به گزارش رسانه سمن ها، حفظ محیط زیست، پاسبانی از مرزهای کشور و توجه بیشتر به احوال نیازمندان و محرومان با مشارکت جمعی و مردمی از جمله مواردی است که در این پیام های نوروزی بر آنها تاکید شده است.

محیط‌زیست را با تکیه بر آموزه‌های دینی و ملی حفظ کنیم

علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی ضمن تبریک سال نو آورده است: با توجه به شرایط شکننده محیط‌زیست، باید با تکیه بر آموزه‌های دینی، فرهنگی، ملی و همچنین با استمداد از قانون به عنوان فصل الخطاب بتوانیم محیط‌زیستی سالم در کنار توسعه پایدار برای آینده این آب و خاک به یادگار بگذاریم.

با توجه به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست در سال گذشته تمامی توان و همت خود را برای پیشبرد اهداف شعار مهار تورم و رشد تولید به کار بست، شعار جهش تولید با مشارکت مردم تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را برای سال پیش رو در خصوص لزوم تقویت اقتصاد کشور در شرایط فعلی بسیار میمون، مبارک و با اهمیت فرض می دارد و از همه مردم به ویژه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ محیط زیست کشور و همه مسئولان به ویژه خدمتگزاران مردم در دولت مردمی با روحیه جهادی و همت دو چندان می خواهد تا همه ظرفیت‌ها را در راستای خدمت بیش از پیش به کار ببندند و در وضعیت فعلی محیط زیست کشور که به علت تغییرات اقلیمی و توسعه نامتوازن در اغلب شاخصه‌ها شرایط در آستانه ها قرار دارد، با تکیه بر آموزه‌های دینی، فرهنگی و ملی و همچنین با استمداد از قانون به عنوان فصل الخطاب بتوان محیط زیستی سالم در کنار توسعه پایدار را برای آینده این آب و خاک به یادگار گذاشت. به امید سربلندی ایران عزیز اسلامی.

مرزها اگر امن است پاسبانانی از جنسِ پلیسِ بیدار و هُشیار دارد

در پیام فرماندهی انتظامی کشور نیز به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال نو آمده است: سال ۱۴۰۲ با تقدیم شهدایِ سبز قامت در راستای تامین امنیتِ پایدار این مرز و بوم به انتها رسید؛ مرزها اگر امن است پاسبانانی از جنسِ پلیسِ بیدار و هُشیار دارد؛ پلیسی که تمام قد پای امنیت هزاران کیلومتر مربع ایستاده است.

بی شک فراجا همواره نو شوندگی و روزآمدی را در دستور کار داشته و همت خود را برای مستحکم تر کردن امنیتِ ایران زمین به کار می برد؛ امنیتِ موجود، ارزان و اتفاقی به دست نیامده بلکه مفهوم و معنایی بس گران است و هر جایی که صبر و استقامت باشد به دنبال آن فجر و پیروزی رخ می‌نماید.

موفقیت امروز پلیس در انجام ماموریت، بی‌تردید مرهون روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی همه فرزندان شما در این سازمان بزرگ امنیت ساز است؛ پلیس و حافظان میهن در سال جدید نیز قسم یاد می کنند و سر تعظیم فرود می‌آورند تا امنیت فردی،جمعی و روانی شهروندان را فارغ از هر اندیشه و مقالی فزونی بخشند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نوروز امسال، با شعار ” آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت” همه توان فنی و حرفه ای خود را از بوم و برزن و شهر و روستا مقتدرانه بکار می بندد تا مردم عزیز و مومنان روزه‌دار در فضا و محیطی سرشار از امنیت و آرامش، روزهایی بانشاط توام با عبادت و معنویت را بگذرانند.

مهم‌ترین وظیفه انسانی ما توجه به احوال محرومان و نیازمندان است

پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال‌احمر نیز در پیام نوروزی خود آورده است: جمعیت هلال احمر به عنوان داوطلب اول در حل مسائلی که یک سوی آن مردم هستند، آماده است با تشریک مساعی برای تحقق شعار سال، نقش ارزشمندی در پیشرفت‌های کشور ایفا کند.

وی گفت: جهش تولید با مشارکت مردم که با تفکر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، شعار سال جدید انتخاب شده است، نیازمند عزم و اراده ملی است و جمعیت هلال احمر به پشتوانه واحدهای اقتصادی خود نهایت تلاش را برای ظهور عملی این شعار به کار خواهد گرفت تا علاوه بر تسکین آلام هموطنان در حوادث، در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها نیز کنار مردم و دولت بوده و برای سربلندی ایران و ایرانی تلاش کند.

آغاز سال نو فرصتی نقطه‌ای برای شروعی دوباره با اهدافی روشن‌تر

سردار سیدتیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا ضمن تبریک سال نو در پیامی آورده است: فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد، البته در سالی که گذشت، تعدادی از همکاران ما به درجه رفیع شهادت رسیدند که در اینجا یاد و نام آنان و همه شهدای گرانقدر دیگر را گرامی داشته و به خانواده‌های آنان ادای احترام می‌نمایم.

از شهروندان عزیز، هم آنانی که گام در راه سفر نهاده اند و هم آنهایی که در خانه و کاشانه خود مانده اند، انتظار داریم همچون همیشه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و آموزش های مستقیم و رسانه ای پلیس، مراقب سلامت و امنیت خویش و دیگر شهروندان باشند و امیدواریم سال ۱۴۰۳ با تلاش های دولت و دستگاههای ذیربط و همچنین همکاری مردم عزیز، سوانح ترافیکی به حداقل ممکن برسد.

اشتراک‌ها: