بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوص»

همانا خدا دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب، استوار هستند.»

حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی:

دشمن خبیث و ظالم حالا که سیلی را خورده، سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته. هیچ‌کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره یک مظلوم بسازد.

طوفان الاقصی رویداد بزرگی است که نه‌ فقط یک عملیات میدانی و نظامی که فریاد بلند دادخواهی یک ملت در برابر رژیمی متجاوز و پشتیبانان جنایتکار آن است که در قساوت، سبعیت و پایمال کردن همه موازین انسانی و اخلاقی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند. رساندن این پیام وظیفه حرفه‌ای همه آزادگان جهان است که موجب بازگرداندن مسئله فلسطین به خط مقدم دیپلماسی جهانی و اعتماد به گزینه مقاومت شده و نویدبخش آینده‌ای درخشان است؛ زیرا پروردگار متعال وعده داده است: «وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَ‌ عَلَی‌ الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین»

حمله ددمنشانه رژیم کودکش صهیونیست در کشتار مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان و تخریب منازل، مراکز درمانی، مراکز آموزشی و دانشگاهی نشان از خوی سبوعانه این رژیم دارد.

این جنایات بی‌شرمانه و هولناک بدون شک در سایه حمایت بی چون و چرای سران کشورهای غربی صورت می‌گیرد و ماهیت این رژیم پوشالی را بر تمام انسان‌های آزاده جهان نمایان‌تر می‌کند.

ما جمعی از هنرمندان، اساتید، پیشکسوتان، فعالان فرهنگی، اجتماعی و هنری انجمن فرهنگی هنری طلیعه آفتاب (فرزندان شاهد و ایثارگر)، مجاهدت، مقاومت و صبر ملت بزرگ فلسطین به ویژه مظلومان غزه و جریان مقاومت را پاس داشته و ضمن محکومیت شدید این جنایت فجیع و غیر انسانی، آمادگی همه جانبه خود را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مردم بی‌دفاع غزه را وظیفه و تکلیف خود می دانیم و در حد امکان، فریاد مظلومیت ملت غزه را بر سر صهیونیسم نامشروع جهان سر داده و انزجار و تنفر خود را اعلام می‌نماییم.

  در ادامه ضمن تبریک این فتح راه‌گشا و آرزوی توفیقات و پیروزی‌های بزرگ‌تر برای جنبش مردمی و اسلامی مقاومت، ضمن اینکه خود تلاش خواهیم کرد صدای مردم مظلوم و مقتدر فلسطین باشیم از تمامی هنرمندان، پیشکسوتان، آزادیخواهان، روشنفکران و علمای ادیان، علمای اسلام، ارباب رسانه‌ها، دانشگاهیان، اساتید و فرهیختگان و آزادیخواهان جهان می‌خواهیم، برای احیای انسانیت و اخلاق، تلاش برای محو رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دهند، تا صدای مردم مظلوم فلسطین باشند و جهانیان بدانند رژیم اشغالگر قدس را از ابتدا تاکنون جز به شرارت، خونریزی و کشتار مردم بی‌گناه امت اسلام، نشناخته‌ایم.

جریان مقاومت در فلسطین به درستی در مقابل این همه جرم و جنایت ایستادگی می‌کند و بر اساس وعده الهی در قرآن، پیروزی از آن کسانی خواهد بود که بر مسیر حق و در مقابل دشمنان الهی ایستادگی می‌کنند. کشتار مردم بی‌دفاع غزه از سوی رژیم اشغالگر قدس و حمایت استکبار جهانی و سران کشورهای مرتجع منطقه، جلوه دیگری از ددمنشی‌های مدعیان حقوق بشر است که به هیچ یک از قوانین و مقررات جهانی و به هیچ اصل انسانی ذره‌ای اعتقاد ندارند. 

در پایان باید گفت رژیم صهیونیستی با حملات همه‌جانبه علیه باریکه غزه و کشتار مردم بی‌گناه به‌خصوص زنان و کودکان سعی دارد از شدت این شکست بزرگ بکاهد، اما عملیات طوفان الاقصی و ضربه بزرگ حماس و به تعبیر رهبر معظم انقلاب این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست.

سمیه ولیان

دبیر انجمن فرهنگی هنری طلیعه آفتاب (فرزندان شاهد و ایثارگر)

۲۱ مهر ۱۴۰۲

اشتراک‌ها:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *