یوسف صبری؛ قهرمان جهانی رشته ووشو گفت: در شهر «آبی بگلو» استان اردبیل با همکاری دوستان، تا جایی که بتوانم به اقشار ضعیف کمک می‌کنم و با خیرین همکاری دارم.

 به گزارش رسانه سمن ها، یوسف صبری؛ قهرمان جهانی رشته ووشو با اشاره به همکاری خود با گروه‌های جهادی برای کمک‌رسانی به مناطق محروم اظهار کرد: در شهر آبی بگلو استان اردبیل با همکاری دیگر دوستان، به اقشار ضعیف و نیازمند تاجایی که بتوانیم، کمک مالی می‌کنیم.

  وی با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی خود در رشته ورزشی ووشو برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی افزود: در حال حاضر با موسسه خاصی برای کمک‌رسانی فعالیت ندارم اما با خیرین‌ دیگری که در شهرستان حضور دارند برای رضای خداوند و کمک به همشهریان به قصد قربت همکاری می‌کنم.

  این‌ قهرمان جهانی رشته ووشو با بیان اینکه از سال ۹۳ عضو تیم ملی ووشوی کشور هستم، عنوان کرد: تاکنون مدال‌های مختلفی در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کردم از جمله مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۶ بلغارستان، در مسابقات ۲۰۱۷ روسیه و ۲۰۱۹ چین طلای مسابقات آسیایی و در سال ۲۰۲۲ طلای مسابقات جام جهانی و سال ۲۰۱۸ نیز در کشور چین طلای مسابقات جوانان آسیا را بدست آوردم.

  صبری درباره انتظارش از مسئولان نیز تصریح کرد: ورزشکاران، الگوی دیگر افراد جامعه هستند لذا اگر مورد حمایت مالی و مادی مسئولان قرار گیرند، همین امر انگیزه‌ای می‌شود تا آن‌ها و خصوصا جوانان و نوجوانان نیز به سمت ورزش کشیده شوند و زندگی خود را وقف ورزش حرفه‌ای کنند.

  وی خاطرنشان کرد: از کودکی به رشته‌های رزمی علاقه داشتم و مدتی در رشته کیک بوکسینگ فعالیت می‌کردم اما پس از آن دیدم در ووشو نیز استعداد دارم و کم‌کم جذب این رشته شدم و توانستم ظرف دو سال به عضویت تیم ملی جوانان و سپس بزرگسالان برسم.

منبع: خیر ایران

اشتراک‌ها: