به همت موسسه خیریه 《 دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) 》،نمایشگاه دائمی دستاورد های مادران کارآفرین در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش رسانه سمن ها  به نقل از روابط‌عمومی موسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع)، نمایشگاه مادران کارآفرین در زاهدان در راستای مهارت‌آموزی و فراهم آوردن امکانات آموزشی و تسهیلات مورد نیاز برای مادران دانش‌آموزان بورسیه‌شده برپا شده است.

  در این نمایشگاه که با هدف توانمندسازی مادران در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و نیز ارتقای اعتماد به نفس برگزار شده است، مشاغل خانگی، دستاوردها و توانمندی‌های جامعه هدف نمایش داده می‌شود.

  مدیر موسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) با تآکید بر اینکه ارتقا و توانمندسازی مادران و زنان سرپرست‌خانوار و حمایت از آنان از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: از اهداف برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی، معرفی توانمندی فعالان این حوزه، تشویق و ترغیب مادران به اشتغال، فراهم کردن بستری برای عرضه و فروش آثار و تولیدات آنان است.

 انواع سوزن‌دوزی بلوچی، آیینه‌کاری، بافتنی، مکرومه‌بافی، کیف‌دوزی، ادویه‌های محلی و ترشیجات انواع تولیدات ارائه‌شده در  نمایشگاه مادران کارآفرین در دارالاکرام زاهدان است. این نمایشگاه به صورت دائمی و در محل شعبه زاهدان دائر خواهد بود.

اشتراک‌ها: