مدرسه اوتیسم زنده‌یاد احمد باباخانی، نخستین مدرسه اوتیسم کرمانشاه با ۱۵ کلاس درس و فضاهای کارگاهی در فضایی به وسعت ۱۰۳۵ متر احداث شده است.

به گزارش رسانه سمن ها به نقل از روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ، محمدطیب صحرایی؛ استاندار کرمانشاه در افتتاحیه مدرسه اوتیسم زنده‌یاد احمد باباخانی در سوم تیرماه با بیان اینکه امسال اعتبارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه ۱۰ برابر تخصیص یافته است، گفت: در سه سال اخیر، بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

 وی همچنین به در دست ساخت بودن خوابگاه ۲۶۰ تختخوابی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه اشاره کرد و ابراز داشت: امیدواریم  این خوابگاه در راستای کمک به معلمان و دانشجویان معلم تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 در ادامه، مرزبان نظری؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در حاشیه افتتاح این مدرسه گفت: مدرسه اوتیسم زنده یاد احمد باباخانی، نخستین مدرسه اوتیسم کرمانشاه است که با ۱۵ کلاس درس و فضاهای کارگاهی در فضایی به وسعت ۱۰۳۵ متر احداث شده است.

 نظری افزود: برای ساخت این مدرسه خیّرساز ‌۱۵ میلیارد تومان هزینه شد که ۴.۵ میلیارد تومان آن توسط خانواده خیّر مدرسه‌ساز مرحوم احمد باباخانی تامین شده است. امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت همزمان ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع در قالب پروژه‌های چله خدمت در استان افتتاح شد.

اشتراک‌ها: