معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی بهترین راهکار تحقق شعار سال را مشارکت انجمن خیرین راهسازی در تکمیل پروژه‌ها دانست و گفت: افزایش جلب مشارکت‌های مردمی موجب نشاط و پویایی در جامعه می‌شود.

 به گزارش رسانه سمن ها به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری؛ معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در جلسه‌ای که به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های انجمن خیرین راهساز برگزار شد گفت: یکی از بهترین راهکارهای تحقق شعار سال، استفاده از مشارکت مردم به‌ویژه انجمن خیرین راه‌سازی است.

 وی تأکید کرد: افزایش جلب مشارکت‌های مردمی و هم‌افزایی در تکمیل پروژه‌های مهم، فضای نشاط و پویایی در جامعه ایجاد می‌کند.

 غفاری در بخش دیگری از سخنان خود با دسته‌بندی اقدامات به دو بخش اقدامات خیریه و اقدامات مربوط به مشارکت ذی‌نفعان اضافه‌کرد: استفاده از توانمندی انجمن خیرین در پروژه‌های مهندسی فرصت مغتنمی است که باید از آن استفاده شود.

 معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در ادامه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان بیان کرد: شهید رئیسی همیشه برای انجام کارهای مردم خالصانه و مُجِدانه پیگیر بودند و با سعه صدر مثال‌زدنی سعی در جلب رضایت مردم داشتند.

 در ادامه جلسه و پس از بحث و بررسی پیرامون موضوعات مختلف، تصمیمات لازم درباره تسهیل استفاده حداکثری از ظرفیت انجمن خیرین راه‌ساز اتخاذ و مقرر شد احکام لازم برای درج در لایحه بودجه ۱۴۰۴ به‌منظور حصول هدف مذکور تدوین و ارائه شود.

اشتراک‌ها: